Assistent/receptionist till Malmö

I rollen som Assistent/receptionist kommer du att hantera många varierande arbetsuppgifter.
Du tillhör HR-avdelningen och kommer i rollen som assistent vara behjälplig med olika administrativa arbetsuppgifter så som ID06, telefoner och andra arbetsuppgifter kopplat till våra medarbetare. Du kommer även hjälpa chefer i produktionen med olika administrativa arbetsuppgifter såsom upprätta drift- och underhållspärmar, registreringar, hantera listor, uppdatering av dokument. Då du kommer även att sitta i receptionen och få hantera tillhörande arbetsuppgifter så som att ta emot kunder, hantera växel, vara frukostansvarig, posthantering m.m.

Formell kompetens
Du har godkänd gymnasieutbildning och har erfarenhet av liknande arbete. Vi ser också att du har god datorvana och behärskar Officeprogrammen samt behärskar svenska i tal och skrift.

Personliga egenskaper
Du gillar administrativa arbetsuppgifter och har en inre drivkraft att vilja slutföra uppgifter. Som person är du serviceinriktad och van att ha många bollar i luften. Du är ansvarsfull, strukturerad, snabblärd och noggrann samt positivt inställd till förändringar.

Ansökan
Ansök genom att klicka på ?Sök tjänst? och ladda upp ditt CV och personliga brev. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag 2020-05-19. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
För frågor om tjänsten kontakta Ola Dryselius, Personalchef, ola.dryselius@erlandssonbygg.se

Sök det här jobbet

  • Dolda fält

  • Synliga fält

  • Datumformat: ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • Accepterade filtyper: pdf, doc, docx, txt, rtf, pages.
  • Genom att skicka formuläret godkänner du att vi behandlar personuppgifterna som du lämnar. Uppgifterna kommer att behandlas lagenlig enligt GDPR och endast för angivet ändamål. Läs vår integritetspolicy här.